cinderella burcuozturk bende 35+6 oldum belim kasıklarım fln çok ağrıyor valla oturamıyorum kalkamıyorum yatamıyorum sizin haftanızdaylen çok rahattım ah ahhh 😄😬😭😭
Dyg34 burcuozturk hayırlı olsun cinsiyet ögrenmiştim ben 12 haftada siz ögrendinizmi😊 17+4 olduk kızımla
burcuozturk Duruu hayır öğrenmedim erkendi 10 haftalıktı o zaman şimdiki randevumda ogrencem inşallah 7 eylül ama ondan önce 28 ağustosta ikili test var inşallah orda belli olur ☺️☺️☺️
Babyone1 Benimde 12+3 bizimkine doktor erkek olabilir dedi ikili tarama testini 11+5 de yaptı sonuçlarım bugün çıkmış maşallah çok iyi hiç sıkıntı yapma ben çok araştırdım taramadan önce uyumadım ilk gün ama bebek içinde oynamaya başladığını görünce unutuyorsun herşeyi 🙏 allah sağ Sağlim kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🙏
fatos2404 burcuozturk Rabbim hayırlısıyla kucağına almayıda nasip eder inşallah bizde 24+5 olduk bal oğlumla çok şükür bi şikayetimiz yok çok uslu bal oğlum 🙏😍💕