Polenpolen52 Nazlimom ay kafamı allak bullal ettıler görümcem sebamed dedi, arkadaslar mustela dıyor biride mustela bır halta yaramadı dedi sudocrem dedı
Nazlii__ Nazlimom Musteladan pek memnun olan görmedim pişik kremi olarak ama bepanthol de öyle değil memnuniyeti fazla bende bepanthol aldım
Oznurakts Nazlimom hepsi güzel markalar, düzenli nemlendirince memnun kalınır diye dusunuyrm ben hepsinden aldm ama 😃 cilt problemimiz oldu birazcikk
Nazlimom Polenpolen52 aynen sudocrem de cok kalın sürülmüo diyolar ama bepanthol daha baskın sanki onu öneren daha cok gibi😃😂
Nazlimom Htc_31 Polenpolen52 ben sudocem mi hamilelikte önce yüzüme sürüyordum ruslar yüzüne maske olarak kullaniyomus ve yapısı kalın yüzüme bile zor sürüodjm bebeğe nası sürcez😅