Tubakay Melisaelf ben de 12 de öğrendim 14 ve 16 da tekrar kontrol etti yanılma olmasın diye doktorum 😊
Mercan28 İnşallah öğrenirsin ama sonradan değişen çok oluyor haberin olsun genelde 16.haftada daha kesin olduğu söyleniyor
Merve-bulut @Melisaelf biz bugün gittik doktora 12 haftalığız🤰🏼Kız dedi ama kesin demedi 1 martta bakacaz artık🌸👼🏻💖
Melisaelf Merve-bulut ayyy ben cinsiyet için balon patlatacağım bana söylemesin kağıda yazsın istiyorum söylesin o zaman demi bana ya nasıl yapsam ki MaşaAllah 🤍🤍
Merve-bulut @Melisaelf eşinin bilmesini istemiyorsan doktorundan gizlice söylemesini istersin yada cinsiyetini öğrenmeye gittiğinde eşinle gitme bir yakınınla git 😂ben eşimle biliyor olucam yakınlarımıza cinsiyet partisi yapıcaz 🙏
Melisaelf Merve-bulut öyle mi eşim de senin gibi istiyor ama ben de bize süpriz olsun hep beraber öğrenelim diyorum ya da sadece eşim patlatsın istiyorum ya da ben de bileyim saklayım diyorum kararsız kaldım
Merve-bulut @Melisaelf senin bilmen daha doğru olur bir yakınınla alışverişleri beraber yaparsınız eşin sonradan öğrenmesi daha hoş geliyor bana ama senin tercihin canım☺️
Melisaelf Merve-bulut dayanamam çünkü ben cidden çatlamak üzereyim🤦🏻♀️ Galiba senin dediğin gibi yapacağım hahahahhaah