Hayalim1234 teşekkür ederim. Benim kanamalarım lekelenmelerim 5 haftalıkken başlamıştı. Mesela 5. Haftada bir anda ve genelde pazartesi günleri olurdu ne alakaysa.bir anda gelir ama akacak kadar değildi sadece peçeteye silince geliyordu ve gün içinde bitiyordu. Zaten kanamalarım doktora gidene kadar yolda biterdi geriye koyu renk siyah- kahverengi şeklinde leke kalırdı o da belki bir ya da iki gün sürerdi. 12.haftada dahil her hafta bir gün yaşardım. En son 17.haftamda oldum daha da olmadım. 17 haftaya kadar da hem fitil hem iğne kullandım progestan. Ayrıca vitaminlerimde vardı. Çok zor süreçlerden geçtim ama çok şükür geride kaldı.
İlişki yasağımız hep vardı hala daha var. Yemek hariç ev işi pek yapmıyorum ağır bir şey hiç kaldırmadım. Evi bile süpürmedim. Gün boyunca en az 3.5 litre su içtim. Su da çok iyi geliyor