nazligazioglu Kızlar selamm ❤️ Gecen hafta 36+2 de gitmıstım nst de sancım cıkmıstı alttan muayene etti doktor acılma yoktu. Bugunde gittim 37+3 üm bayagı sancı cıktı hanı dogm seyı kadar olmasada. Açılmam hiç yokmuş 😬😬🤧 başına bu şekil gelen varmı canlar
nazligazioglu Htc_31 yok hayır bısey demedi canım gecen hafta odrarım temız cıkmıs hanı alttan muayene ettı dırek. Haftaya gıdecegn tekrar işte blmıorm acıklık 1 cm fln olsa yatırırmı edermı. Sancımıda evde cekmek ıstyrm acıkcası
Htc_31 nazligazioglu yatırmaz canım 38 haftamda 2 cm açıklığım vardı 41 haftada normal doğum yaptım gece 2 de sancım tuttu sabah kadar evde çektim sancımı sabah 8 de gittim öğlen suni sancı verdiler 1 gibi 3.20 de kızımı aldım kucağıma darısı sana inşallah
nazligazioglu Htc_31 çok sağol cnm Allah razı olsun. Insallah benımkide sancımın cogunu en azından evden cekmek nasp olur oylesı hastane ortamından daha iyi oluyor.