Sineemiis Gamzess1 güzel çıkar insallah hepimizin benim biseyler düşmüş ama bunlara bakıp yorum yapmak doğru mu bilemiyorum içim içimi yiyiyor
Gamzess1 berrayusuf Biliyorum zor düşünmeden olmuyor ama bence gönlünü ferah tut canım ultrason ölçümlerin gayet güzel inşallah bu sefer temiz çıkar rabbim sağlık şifa versin inşallah yavrularımıza
berrayusuf Sineemiis allah allah cok garip bu sonuc belkide normali boyledir benimki anormal oldugu icin 🙄
Sineemiis berrayusuf bende anlamıyorum hiç bisey Google’da da çıkmıyor ama ikili uclu tertemiz çıkıp kromozom bozukluğu olanlar da varmış bebeğini kaybetmiş Allah korusun böyle riskli çıkıp sağlıkla kucağına alanlarda var çok kafa yormamak lazım galiba
berrayusuf Sineemiis evet Rabbim her seyin hayirlisini versin saglikla alalim insallah bebislerimizi kucagimiza
Anne_Rabia berrayusuf doktor 3 hafta en geç dedi ama daha erken de olabilir dedi net bir durum yok bakalım
Anne_Rabia berrayusuf yok daha çıkmadı 14 Şubat’ta 2 hafta olacak bakalım o zaman doktora sorucaz sonuçlar çıktı mı diye
berrayusuf @“Anne_Rabia”#p2045480310 gunde cikiyor diyorlar ama bana oyle demislerdi brnimde bugun 8. gun