MerveNur- Kızlar geçen hafta bugün sezeryan oldum. 2 gündür çatlaklarım, kolum, bacağım, ayağım yani tüm vucudum kaşınıyor. Bir tuttu mu kazıyasım geliyor derimi. Yaşayan var mı? internette doğumdan sonra olabiliyor yazıyor dahiliye ye falan gitsem mi☹️
NaileCryn MerveNur- bnim doğumdan önce başladı pupp hastalığı dopumdan sonra 2ay kadarda devam etti kaşıntı geceleri atak gibi geliyodu kremler ilaçlar hiçbiri fayda etmedi 2ay bu hastalığın konaklama süresi var zaten yüz el ve ayak altı hariç heryerimi kaşıdım şuan yok çok şükür fakat bana kalan göbekten bacağa kadar çatlak ve vücudumun heryeri yara izi ☹️ Ama yan tarafımda yatan meleğime bakınca canı sağolsun diyorum herşeye değer 🥰
MerveNur- Oznurakts ben de duş alıyorum bi de bebeğin pişik kremi biraz iyi geliyor sizde de oldu mu peki?
Oznurakts MerveNur- bende doğum yapalı bir ay oldu, karnım kaşınıyor kuruluk var ama rahatsız edecek kadar değil