Misozturk Selam kızlar bu sanah karın ve bel agrısı ıcın doktoruma yaZdım normalde bayramdan sonraydı kontrolum o da gel bı bakalım dedı. Gıtttıgımde de karnımda cok kasılma sertlesme oluyodu. Vajınal muaynede yaptı ve dogumun yakın gıbı dedı. Kasılmalarını say dedı suyun kanamam fln olursa ara gel dedı. Eve geldıkten sonra kasılmam bazen duzenlı bazen duzensız 15 dkkada bır oldu. Saat 23:30 dan beride 10 ar dakka arayla duzenlı kasılıyo ve asada baskı hıssedıyorum. Ama doktora da söylemeye cekınıyorum yanı ne bılım gıdersem bosuna gıtmıs gıbı hıssetmek ıstemıyorum. Ne yapsam bılemedım 😢😢
Duruyubeklerken Misozturk sancıların beş dakikada bir gelmeye başladığında hemen hastaneye gitmelisin. Doğumun çok yakın gibi görünüyor. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤗
AyeHakanKrk Merhaba ben de 38+5 gebeyim benim de bugun sol tarafıma Bebek inanılmaz Sekilde hep toplandı kasıldı durdu. Birde kasıgımda baskı var bunlar da Doğum belırtısı mıdır acaba ? Bide kanama ve suyun gelmediği müddetçe dayanılmaz agrılarında olmadığı müddetçe hastaneye gitmeyin diyorlar ne kdr doğru bılemıyorum
Misozturk AyeHakanKrk benim arkadasım sabah nısanı geldı oyle gıttı ve ne sancı ne su olmadan bı saat sonra dogurdu. Yanı anlamadım dedı gıtmesem evde dogururdum desı oyuzden bende korkuyorum acıkcası
Beyazgul Bende 39+ 5 oldum 00.00 san sonra 2 gündür adını koyamadıgım kasılmalar var... karnıma elimle dokunsam acıyor gibi sert ,, alttan baskı yapıyor sanki düşürecekmişim gibi , sancı falan çok hafif vuruyor ... bende olup bitenin adını koyamıyoruz... bide harekleri çok çoğaldı anlam veremedim ... beni burdan çıkartın dercesine 😁😁 okuduğum Doğum belirtileri YÖK bende .. adını koyamadıgım çok şey 😩😩😩
Duruyubeklerken Misozturk gerçek sancın gelip beş dakikada bir gelmeye başladığında zaten uyuyamazsın 🙄😊
YsmnNuh Bence de biraz daha sabret ve sancıların düzenli beş dakikaya bir düştüğünde hiç bekleme ve git doktora . İnşallah sağ salim hayırlısı ile kucağına alırsın bebeğini
Misozturk YsmnNuh agrım fln yok sancım yok sadece agırlık hıssı var ve sertlesme. Su nişan gelmeden doktoru aramak istemiyorum aslında ne bilim😔
toprakbusra Eğer devlette Doğum yapacaksanız bencede gitmeyin, 40+4 oldum bugün kontrole gittim hastaneler kapalı olduğu için acilden giriş yaptım ve nst ye Sancı odasında veya doğumhanede bağlıyorlar , sancı çeken bir sürü insan vardı ve eşlerinin veya bir yakınlarının yanına gitmeleri veya onların gelmesi mümkün değil yani tek başınasın. Çok zor ve psikolojik olarak çok kötü bir durum bir kadın Allah’ım dayanamıyorum diye bağırıyordu , kendi sancım gelsin evde eşimin yanında olayım suni için yatışım yapılmasın diye dua ediyorum
Misozturk toprakbusra allah yardımcınız olsun hepımızı sag salım kucagımıza almayı nasıp etsın yavrularımızı. Özel hastaneye gıdıyorum ınş hakkımızda hayırlısı..
Misozturk Duruyubeklerken oyle olcagından emın olsam neyse 😄 Hıc sancısı olmayan arkadaslarımda var bakalım benım nasıl olcak