Bsrkya Merhaba anne ve adayları gebelikle beraber korona oldum kan pıhtılaşmam yüksek çıktı. Bu durumu yaşayan var mı ? Normalde gebelikte bu değer kaç olmalı
Makif2112_ Bsrkya bende covidim tedbir amaçlı kan sulandırıcı iğne verdi bebegin hareketleri yavaslamisti iki gündür yapıyorum iğne
ahsennazli Bsrkya hangi degerde belli oluyo bu dediginiz ? vebde pıhtıdan cok korkuyorum ya 34 haftalık gebeyim az once biri yazmıstı 37 de pıhtısı varmıs bilmiyomus vefat etmiş bebeği benm 2. gebeliğim ilk oglum vefat eti dogumdan sonra kalp sorunu vardı bunda bütün kotu olasılıklar aklma geliyo deliricem
kucukcivcivim Gizemmiis Bsrkya merhaba kızlar, ben de bugün covid olduğumu öğrendim. Kaçıncı haftadasınız? Bana da coraspin verdi doktorum günde 1 tane. Doktor arkadaşım da son üç ay coraspin önermiyoruz kan sulandırıcı iğne veriyoruz dedi. Kafam karıştı. :(
Sevgi-clk Bi an önce doktoruna danış belki coraspirin yada iğne verebilir kuzum karşı komşum öyle olmuştu iğne verdi bebeğine hiç bişey olmadı sağ sağlım doğdu içini ferah tut ama doktoru ihmal etme gerekirse kendin söyle vermezse ilaç iğne iste
Bsrkya Sevgi-clk şuan 31 haftalık hamileyim 3. Trimesterde normal diyorlar ama bilmiyorum covid biteli 10 gün oldu kan tahlili vermek mantıklı sanırım. Çünkü bir dönem kan sulandırıcı iğne yedim aşırı can yakan bir iğne 😢
Bsrkya Makif2112_ hareketleri çok iyi karnımı ne zaman okşasam direk tepki veriyor ama bilemedim baya korktum
Sevgi-clk Bsrkya sağlıklı olsun da kuzum acısı geçici ben 5.haftadan itibaren oxapar iğne vuruluyorum suan 20haftalık olduk teyzesi oğluşum sağlıklı koşunda doğana kadar vurulmaya razıyım 😍🤲🏻 Sen yine de ne olur ne olmaz bi git doktora kan tahlili ver baksın
ahsennazli Bsrkya bende pıhtıdan korkuyorum covit olmadım hiç belirtimde yok 34 haftalık hamileyim kendim arada coraspin kulansam zararı olur mu?
Sevgi-clk Bsrkya bir çok şükür korkma kötü bişey olmaz inşallah ama yine de gelişimsel sorun olmaması için tedbirini al içini ferah tut inşallah bi sıkıntı yoktur
Gizemmiis kucukcivcivim ne için önermiyorlar ki çoğu hamile kadına aspirin veriliyor iğne yerine hafif olduğu için
kucukcivcivim Gizemmiis d kategorisinde bir ilaçmış. O yüzden de hamilelerde son üç ay coraspin yine oksapar, enox iğne öneriyolarmış
Sevgi-clk kucukcivcivim ben kullanıyorum doktorum aspirini akşam iğneyi sabah vurulmamı söyledi şükür bi sıkıntı yok ama aspirini iğneden bi kaç hafta önce keseceğini de belirtti durum neyi gösterir bilmiyorum suan ama herkesin durumu aynı olmayabilir en iyisini kendini doktorun bilir ona danış kuzu