arzueskx 29 haftalık hamileyim. İki gün önce pozitif cıktım iyiydim ama şimdi nefrs darlığı yaşıyorum. Ne yapabilirim bi fikri ya da önerisi olan 😭😭😭
huysuzhanm Ben daha 6 haftalık hamileyim ve covid oldum çok şükür hafif geçiyor eğer zorlanırsan ambulansı aramaktan çekinme gelip müdahalede bulunurlar
Annesininbalii Bende çok korkuyorum kız kardeşim ben de kalıyor üç gün önce grip oldu testi negatif ama bana bulaşmış olmasından çok korkuyorum , psikolojik olarak mi nedir kulaklarım ve boğazım ağrıyor gibi geliyor 🤐🤐🤐😔😔😔33haftalik hamileyim