emineessahin 17 haftalık hamileyim yarın Recep ayının başı olduğu için oruç tutmak istiyorum. Sizce bir sakıncası olur mu
Unlukacar emineessahin 3. Aydan itibaren bebek sizden besleniyor sizin aç kalmanız demek onun acıkmadı demek
Unlukacar Melisakplnn benim doktorum ilk doğumumda da önermedi bende yeltenmedim açıkçası ama 3 ay bebek anneden beslenmediği için söyledim 3 ay sonra artık sizden beslenmeye başlıyor oyüzden sağlıklı ve dengeli beslenme çok önemli
Mehtapca06 Bunyenize bağlı ben ilk hamileliğimde tuttum sorun yaşamadım şimdi 15 gün borcum var doğumum Ramazan’a renk gelmişti onu tutucam ramazan gelmeden ramazanı da tutucam 18 haftalık hamileyim
Melisakplnn Unlukacar gebeliğim ikidir 3 aylara bide ramazana fenk geldi ilaç kullandıgım için hiç tutamadım 😏 üzülüyorum ama işte 7 haftadayız
Unlukacar Melisakplnn olsun canım sonuçta hamilelikte tutmaman mazeret değil hamilelik karnımızda can taşıyoruz ben ilk gebeliğim de tutmadık şimdi 2. Gebeliğim emzirme dönemin bitince ozaman tutmaya başlarsın bence