Normal doğurdum ilkimi dokuz sene önce bunu sezeryan istedim ve kızlarrrrrr benim fikrim kesinlikle sezeryan suni sancı yok alttan bakmalar yok uyanıyosunuz hafif ağrılar oluyor adet sancısı gibi sekiz saat sonra kalkıp yürüyosun yürüdükçe açılıyon şuan sıfır ağrı sancı bebeğim uyyo bende kahve çikolata keyfi yapıyorum