BuseKarademir Merhabalar, 5haftalık hamileyim. Değerlerim de tiroidim 3,2 çıktı aslında normal bir değermiş ama hamileyken bu değer yüksekmiş bebeğe sakıncalıymış ilaç tedavisine başladım bu konuda bilgisi olan var mı?
Melisakplnn BuseKarademir öncelikle abartılack birşey yok doktorun öyle birşey dediyse doktorunu değiş. Benim 3.48 ve doktorum iyi dedi ilacını ihmal etme dedi
ezgi0901 BuseKarademir normalde 4 e kadar olması beklenir ama hamileyken 2,5 üstü olmasını istemiyor doktorlar. Ben kronik tiroid hastasıyım gebelikten önce de ilaç kullanıyordum gebelikte de aynı ilaca devam ettim. Sadece gebeliğe bağlı olarak çok fazla kadında tiroid çıkıyor. Sadece sabah aç karnına ilaç içiceksin bir de hamileliğinde ara ara tahlil yaptırıp değerini kontrol ediceksin ilaç dozu yeterli geliyor mu diye o kadar. Bunu hiç sıkıntı yapma kuzum
Denizmrt BuseKarademir Bnde hasimato var Triot yüksekliğiden dolayı propycil kullanıyorum hamile kalmadan önceden vardı hala ilaç kullanıyorum sıkıntı olmaz merak etme canm ilacı düzenli kullan sadece
110710 BuseKarademir İlaçla düşüyor bu değer hamileyken de yüksek bir değer değil ben de tiroit hastasıyım doz arttırılır gerekirse yani sorun teşkil eden bi durum değil 3 ay bebekle ortak kullanacaksınız tiroit bezlerinizi o yüzden ilaçlarınızı almayı unutmayın 🌸
moom222 BuseKarademir cnm.korkma.alti senedir kullanıyorum.ilac hiç bir zararı yok kullan doktorum on iki haftaya kadar takip edilmesi gerek yükselme oluyor gebelikte dedi bişey olmaz Allah’ın izniyle
Egat moom222 merhabalar 3.9 tiroid değerinde tuzdan uzak mı duracağız tuzu arttıracak miyiz kafam çok karıştı.
Oznurakts BuseKarademir Benim 4tu gebeliğim boyunca ilaç kullandım hala kullanmam gerekiyormus duzelmezse süte de geçiyormus falan böyle şeyler duyuyorum.
Newmom16 Benim tiroit değerim 5 küsür çıktı ilaç tedavisine başladık. Doğuma kadar kullanacaksın dedi doktor bebeğin zekasında gerilik yapabilir bu durum dedi. Bazen gebelikten ötürü değer yükselebiliyormuş. Her gün aç karna içiyorum her ay kan veriyorum dozu için.
Eflanur Ben hamilelik testi yaptırdığım 8.30 cıktı endokrin bölümüne gittim bebeğim 2 aylık tı 1.30 cıktı 4 gün felan kullandım ilacı ama kontrole gitmem gerekiyor cnki bebeğin zekasını etkiliyor muş doktorum öle demişti
uyanancirkiin BuseKarademir bende aynı senin gibiyim. Doktor ilaç verdi. Düzenli kullan 1 ay sonra kan verirsin bakarız dedi. Abartılacak bi yükseklik olmadığı için içini ferah tut korkma ilacını saati saatine iç çok geçmiş olsun sanada canım 😌
moom222 Egat tuzu normal ye ama hamileysen azalt tioritiniz le alakası yok hapla zaten dusucek tiroitiniz tuz vs başka biseyle alakalı değil hızlı yada yavaş çalışmayla alakası o merak etme cnm hapla on güne düşer degerin
suleesrky Benim de yüksekti. Doktorum ilaca baslayacak düzeyde değil ama kontrolde kalalım dedi. 21+4 haftalik hamileyim bugün tekrar bakıldı yine yüksek çıktı, ilaca başlıyoruz artık dedi doktor. Bakalım hayırlısı. Yarın alacağım ilacımı inşallah:(
Egat moom222 çok çok teşekkür ederim hamileyim 4 aylık tuzu arttır dediler anlayamadım kafam karıştı doktora gitmeme de baya vakit var çok teşekkür ederim cevaplarınız için