Sinoooom Kimine göre saçma yada doğru bilmiyorum ama bazı kısım erkek bebeklerin erken geldiğini mesela 37-38 gibi bazıları da kızların geç geldiğini söylüyor ? Merak ettiğim sezaryan olan erkek anne adayları ne zaman doğum oldu ?
hunilimom Sinoooom ben buna inanmıyorum kızım 41 de doğdu ama yine en az 5 arkadaşım 40-41 de doğum yaptı erkek bebekti hatta birisi gelmedi normal İLE sezeryan oldu
ezgi0901 Sinoooom bu totem kesinlikle yanlış yani kız erkek bebek diye ayrılması, çünkü geç gelen kız da oluyor erkek de, genelde tutmuyor yani
Deletedmom_33 Sinoooom 36+5′im doktorum sezeryanla en erken 38+2 de alırım dedi. Cuma kesinleşecek bakalım tarih
BabyLoveeee Sinoooom bende kıza hamileyim her gören 37 den sonra her an bekle kız bebek erken geliyor diyor🤦🏻♀️
Fatma_6868 Bunu bende merak ediyrm valla duyduma göre erkek bebek daha erken gelirmiş kız bebeğinse 40 lı haftaları bulurmuş die duydum 🤰🤦♀️
Miiiii Sinoooom 35 haftalikken kendisi keseyi yirtmis ustten sizinti seklinde geldigi icin su farketmedim hareketleri azalinca acikden giris yaptim hemen sezeryane aldilar. Cinsiyetke alakasi yok bunlarin bence