Portakallikeek 1ayzaannesi ben 1 hafta önce yaptm 3300 doğdu bebeğim küveze falan fa girmedi çok şükür canm
Bsradogn asyaninanneyim ne zaman başladınız bu YouTube daki videoyu yapmaya peki kaç gün yaptınız ? Ben bunları yapsam ertesi gün dogururum gibi geldi de 😅😅
Tugbaaomer Tugcek çatı muayenesi olduğumda baskı hissettim dedi doktorum ertesi güne çağırdı sabah gittiğimde açılmam vardı o şekilde yatışım yapıldı suyumu onlar patlattı suni sancı da takıldı tabi
ayse-huseyin16 asyaninanneyim bu hurma yeme adaçayı falan bunlara ne zaman başladınız 29 haftalık olduk bizim için erken ama sizi kaybetmeden sormak istedim bende normal doğum çok fazla istiyorum 😍 bizim kızımızın adı da Asya olucak hayırlısıyla 🌸💕
asyaninanneyim ayse-huseyin16 34. Haftamda doktor 1 cm acıklıgın var dikkat et her an doğum olabilir vs dddi onu dinlemedim 35. Haftamda bunlara başladım. Bebeğiimin gelişimi 2 hafta öndeydi buna güvendim 37+3 de 3465 gram normal doğum yaptımm