Gamze__79 Ya kızlar 16+1 deyim böyle karnımda bişey atıyo gibi hissediyorum bakınca dikkatli belli oluyo yani 2 hafta once doktoruma sorunca daha cok erken demişti tekmelerını hıssetmem için siz nasıl hissettınız ilk tekmelerinde bebişinizin
nsli1234 Gamze__79 bende o haftalarda hissettim ama dışardan bakınca belli olmuyordu suan 18+5im yeni yeni bakinca belli oluyor