nsli1234 Allahım alisverise gidicem 1 aya kadar fikir olsun diye bakıyorum 10 lu hastane çıkışlari güzel almak istiyorum haliyle 300 den aşaği guzel bisey yok ne kadar pahalı almak da lazım geçinmek çok zor olmuş 🙄🙄🙄
esmer3 nsli1234 sırf bir battaniye için onlu takımlara o kadar para vermek içimden gelmedi onun yerine üç tane beşli aldım ayrı battaniyesini aldım onlulardaki çoğu parça gereksiz zaTen
Polenpolen52 nsli1234 bak ben marka takıntısı boyle gereksız takıntılı bırıyım bunuda bırı almıs begenmem kesın dedım, ama varya oladar kalıtelı kuması yeri varki, sonrasında lc waikiki hastane cıkıslarına baktım bırtane de ben aldım harıka kumaslar
Zehraaaaaaaaaaa Polenpolen52 bende 5 li aldım. 10 luya gerek yok diye düşünüyorum zaten battaniyesini falan ayrıyetten yine alıyorsun. Fotoğraf içinde beyaz takası pembe fistolu bi tulum sipariş verdim bi tane de saç bandı 2. Gün onu giydiricem 🥰
Polenpolen52 nsli1234 yahu nıye gereklı canımm , bebege ayrı olarak alırsın battanıye , hıçte gereklı degıl
nsli1234 Polenpolen52 isimli yaptırmak istemiyorum ama bu takımı alıp battaniyesini ayri almak daha karlı olucak sanırım
Polenpolen52 nsli1234 mesela ben , şu puffy ıplerden battanıye ördürdüm harıka oldu onlardan yaptır 150 tl ye falan yapıyolae battaniyeyi, en azından kalıtelı sıcacık battaniye olsun canım
Elfvli nsli1234 300 tl yine iyi ben alırken 650 tl dediler ağzım açık kaldı. Baby mall da. Yok mu indirime giren daha ucuz birseyler dedim öylelikle %50 indirime giren ürünleri çıkardılar. Cokta güzel tam istediğim gibi sade bir takım buldum 150 tl ye aldım.
nsli1234 Elfvli babymall o kadar pahalı değildı ya bende bakıyordum instagramdan falan da takip ediyorum ama orasi bile o kadar pahalıysa
Elfvli nsli1234 bende şaşırdım. E bebek yada cıvıl bebeye göre biraz daha çeşit marka var orada. Diğer mağazalarda beğenemedim cok.suslu puslu renklidiydi. Suan indirim de başladı aslında tam alınacak zaman.
Polenpolen52 Zehraaaaaaaaaaa ayy harıka , bende sırf babasının kucagında foto cekeyım diye isimli tulum yaptırıcam şu arkası kanatlı taşlı hoş bişe , maksat foto cekerım ıkısının
Zehraaaaaaaaaaa Polenpolen52 valla benim aldığım isimli değil ama ben ufak bi şekilde bi köşesine yazdırmak istedim saklarım diye hatıra:)
Kuzusununanasi Ben onlu isimli aldım anı olarak kalsın saklarım diye isimsiz alsaydim 10lu almayacaktım ben de 3 lu 5li ler de yeter bence ekstra çıt çıtlı atlet tulum alınabilir belki yedek olarak 0-3 ay
Zehraaaaaaaaaaa Polenpolen52 bakın erkek içinde var cok güzel ben sadece tulumunu istedim takım olarak almadım saç bandı takıcam çünkü🥰