Kamilepinar Merhabalar öncelikle cok geçmiş olsun ben 2 hafta önce oldum benim de ilk gebeligim 19 haftalikti evde suyum açıldı doğdu kaybettim ikinci 23 haftalikti bir saat yaşadı erken doğum kaybettim ama rahim ağzı kisali denmedi dikiş atilmamisti o yüzden kaybettik şu an 16+2 14+1 de oldum ilk ongun çok önemli tabiki sonrasında öyle ama on gün diksiler iyi tutsun die kalkmamak gerke yemek yerken ondk içinde yan oturarak yemek yiyin ve yatin wc dışı kalkmayin ayakta banyo yapım doktorum bana öyle söyledi su degmemesi için ben diksilerimi hissetmiyorum çok rahatım elhamdülillah 🧡 ama zor zamanlar geciriyrouz önlemini alalım bir daha aynı acıları yasatmasn rabbim sende sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🧡🤗