Pemberuya Kızlar nöbet şekeri ile 5 sene sonra gebe kalan bir yakınım var kırıp bir parçasını alttan rahime koymuş 🙈 birazda eşiyle yemişler sonra o ay hamile kaldım.diyor hic deneyeniniz var mı ya da çevrenizde böyle öneri alaniniz
Krcaaa Pemberuya bana kalırsa böyle şeylere Çok inanmamak gerekiyor tıp çok ilerledi eğer tıbbi bi sorun yoksa elinden geleni yapıp yaradana bırakmak en doğrusu
ilaydaC Pemberuya Bende kayınvalidemden duydum. Onu kırmamak için aldım aslında merakta ettim. Adetim yeni bitti. Denemeyi biraz istiyorum birazda istemiyorum kararsızım açıkcası
ilaydaC Bende kayınvalidemden duydum. Onu kırmamak için aldım aslında merakta ettim. Adetim yeni bitti. Denemeyi biraz istiyorum birazda istemiyorum kararsızım açıkcası