Kızlar merhaba. 9 aydır buradan hep yorumlar okudum bir sürü bilgiler edindim. Sıra bana geldi. Yarın saat 14:00 da doğuma giriyorum. 37+4te geliyor kızım. Ben burada böyle yazanlara hep allahım sen kurtar sağlıkla kavuştur demiştim hep şimdi sıra bana geldi bu gece dualar edin bana nolur. Yarın kızıma sağlıkla kavuşayım. Korku, endişe, kaygı, heyecan her duyguyu aynı anda yaşıyorum. Darısı isteyen herkese inşallah. 🙏🏽😭😍😍