asli_g01 bende yeni hamileyim tüp bebekle hamile kaldım 7. haftamdaykm.kullandığım ilaçlardan dolayı benimde transfer sonrası bir hafta gibi bir süre inanılmaz iştahım açılmıştı yani önümdeki yemeği nefes almadan yiyodum.sonra test günümde tahlil yaptığımızda hamile olduğumu öğrendim.yesem benmde çok iştahım var ama tutuyorum kendimi gün içerisnde 10-12 bardak su içiyorum fazlasını içemiyorum midemi bulandırıyo.normal zamanda kahvaltı yapmayan biriydim ben öğlen tek öğün yiyip aksam çayın yanına bisküvi yerdim ama hamile olduğumu öğrendiğimden beri düzenimi değiştirdim.sabah kahvaltımı yapıyorum bir gün yumurtalı peynirli kahvaltı yaparken diğer gün süt yulaf yiyiorum 9 gibi yapıyorum kahvaltımı 1 gibi bir meyve yiyiorum.yemeğimi saat 3,5-4 gibi yiyiorum aksam yemek yiyemiyorum ben midem hazmetmiyo aksam yemeğini oyuzden 4 te yiyip aksam 7 gibi biraz fındık cebiz kuru kayısı yiyip 7 den snra hcbişey yemiyorum.şuan böyle devam ediyorum ilerleyen zamanlarda ekstra enerjiye ihtiyavım olcak çünkü ikizlere hamileyim.ekmek pilav makarna şeker yemiyorum.sebze bakliyat tavuk ağırlıklı besleniyorum