Selamlar kizlar, 8 gün önce sezaryen ile doğum yaptım iyileşme surecim vs herşey çok normal, herşey yolunda fakat kanamam çok az oluyor (azdan kastım günde 1, ped anca değiştiriyorum) bu durum normalmi acaba :// başına gelen varmı? Yani herkes çok yoğun kanamami yaşamalı bilemedim ://