Rbtnc Yasemin yarar kıvrak’a 32. Haftama kadar gittim medical parktan medara geçince kendisiyle yollarımız ayrıldı malesef
benimle birlikte bir arkadaşım daha gidiyordu Yasemin hanıma medar hastanesi için poliklinik tarzı deyince Yasemin hanıma bir daha gitmedim doktordan dolayı değil hastaneden dolayı yani arkadaşımın söylemine göre medar hastanesi (poliklinik tarzı) olduğu için ardından tam 32. Haftamda Konak Hastanesi Firdevs Şekerci Baran hanımla tanıştım ismini çok duyduğum için denemek istedim doğrusu gayet ilgili,kibar,hoş ve güleç biri kendisi ve artık yolun sonuna geldik 8 Şubat salı günü Firdevs hanım ve ekibiyle birlikte sezeryane giriyorum gayet memnunum.
Yasemin hanımdan da çok memnundum bu arada o da çok kibardı normal doğum yanlısı kendisi biraz bu yolda ilerlemeniz için destekliyor. Bu arada sezeryan mı normal doğum mı diye de soracak olursanız Başından itibaren bebeğim ve benim için hangisi uygunsa onu tercih edecektim psikolojimi bu yönde hazırladım Firdevs hanıma çatı muayenesi olduğumda çatımın dar olmasından dolayı sezeryani tercih ettik.
Son olarak Yasemin mi Firdevs hanım mı diye sorarsanız da Firdevs hanım derim kendisiyle daha rahat iletişim kurabiliyorum Güler yüzlülüğü ve sorularıma net tane tane yanıtlamasıyla güvenim sonsuz.
Yasemin hanım ona nazaran daha disiplinli ve sert duruşlu ama asla kötü değil her ikisi de gayet bilgili ve çok kibarlardı bana karşı.☺️