Elms92 Kızlar kastamonu devlet hastanesinde doğum yapan var mı? Yapan varsa memnun kaldı mı? Artı ve eksilerini yazarsanız çok memnun olurum☺️
Elms92 @Oznurdnmez genel olarak hastane ortamı nasıl canım hemşireler falan nasıl davranıyorlar? Bi de odalar tek kişilik mi?
Oznurdnmez Odalar tek kişilik değil ortam olarak temiz hiçilgilenmiyolar ilk dogumumu orda yapmıştım normal dogumla memnun kalmadım şahsen iyi ebe denk gelmemişti 😌
Elms92 @Oznurdnmez ya evet kime sorduysam memnun kalmamış😒 anadolu hastanesinde yapmak istiyorum 40.haftadayım doktorum da izinde😒 yarın devlete gidecem de acaba yatış verirler mi verirlerse kabul etmeyecem🤦🏻♀️
Oznurdnmez Çok acımasızlar devlettekiler 😈 su an bende 11 haftalık hamileyim anadoluya gidiyorum gayet memnunum yatış verebilirler canım yarın günün geldiyse
Elms92 @Oznurdnmez süleyman öztürk canım senin doktorun kim? Yatış verirlerse yatmam ya anadoluya giderim nurullah bey nöbetçi doktormuş artık doğumum onda olur napıyım🤦🏻♀️ Nurullah bey hakkında bir bilgin var mı bu arada?
deletedmom321 Hastane yeni taşınmadı mı ama sanki. Ben oralımın da orada değilim bilmediğimden soruyorum.
Oznurdnmez AA benim de Süleyman Öztürk su an Yok mu haftaya salı kontrolüm var dı 🤦🏼♀️ Nurullah beyde iyi diye duydum
Oznurdnmez Oh çok sevindim 😍 bencede Anadolu’da yap dogumunu hayırsıyla sağ salim kucagına alırsın inşallah bir avazda kurtul Allah’ın izniyle 🙏🏻
Elms92 @Oznurdnmez inşallah canım bütün hamileler tek avazda kurtulalım sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi🤗😍