Gececek merak etmeyin☺ benim ise giderken bulantılarım bile gecme raddesine geliyordu. Aksam eve girerken bulantim artıyordu. Vücut hormonlara adapte olunca evim evim canim evim dersiniz. Hele bu soguk kış gunlerinde kuşburnumu alip battaniyeme sarilip bisiyler izlemeyi okumayı, evde vakit gecirmeyi cok seviyorum artik.