H-s073 12 haftalık iken gittiğim doktor uyuyor dedi hareket etmiyordu 15 haftalıkken gittim yine öyle elini kolunu oynatarak görmedim neden sizce bayanlar başına gelen var mı bu durum sırtı dönük dedi
Elika0 H-s073 uyuyordur canım ☺️ Her gittiğinde hareketli görmeyebilirsin zaten 20 saate yakın uyuyorlar
Glsh14 H-s073 Ben sadece 11.haftada kipir kipir gordum.ondan sonra her gittigim ultrasonda uyuyor oluyor.visne suyu iciyorum cikolata yiyorum hicbir faydasi olmuyor 😂
Aycan051415 H-s073 ben ilk hamileligimde 42 haftalik doğum yaptım 1 defa ultrasonda hareket ederken gordum😅 normal bnce
happycatnap H-s073 çok normal uyuması genelde hep uyuyorlar annesi büyümesi lazım işi gücü var içerde 😄 hatta benimkini doktor dönsün diye ultrasonu sallaya sallaya uyandırmaya çalışırdı kıyamam yavruma🥰
Hakanbuse H-s073 cikolata ye bi de soguk bi yere bas ayagini uyaniyolar cabukca aklinda bulunsun bi de bol su ic