sedaozdemirr Kızlar bir oğlum olucak,İsmini eşimle Deniz koymak istiyoruz.Ama etraftan bazı söylentıler kafamı karıştırdı.Deniz ismi iddaalı bir isim ve kız mı erkek mı sorunu cok yasanır dıyorlar.Modum düştü.Siz ne düşünüyorsunuz?
LawyerEce sedaozdemirr Deniz ismi çok asil bir isim bence ama unisex isimlerin kız mı erkek mi olduğu belli olmuyor. Kendi anımdan örnek vereyim. İşyerinde Deniz diye birisiyle telefon görüşmesi yapmam gerekiyordu ve telefonu Merhaba Deniz Hanım diye açtım. Bizim Deniz Hanım aslında Deniz Beymiş. Moodu düşmüştü kesin adamın. Bence Denizhan vs olarak konulması daha iyi en azından cinsiyeti belirgin olur. Onun dışında çok güzel bir isim moodunuz düşmesin. 👍🏻
sedaozdemirr Oznurkk Valla biz çok sevdik,karakteristik bir isim dedım😄 Ama işte kız mı erkek mı sorunu olur dıyınce bı an durdum düşündüm.
Siner sedaozdemirr bi arkadaşımı bu sebepten yani kız mı erkek mi olduğu anlaşılsın diye sonuna bir isim daha koydu. Onun denizi kız o da deniz mila koydu