Kuzusununanasi Haftamda kontrole gittim geçen hafta, bebek daha dönmemiş 37ye kadar dönmezse sezeryana gün alıcaz dedi doktor. Ben de normal doğum yapmayı çok istiyordum spor, yoga falan yapıyorum düzenli. 36 37. Haftada perine masaji falan yapacaktım hatta. Ama benim bebek o kadar normal doğumu istemiyo heralde😁 geç dönen oldu mu? Bebek büyüyünce dönmesi daha zor oluyor diyorlar çünkü. Sağlıkla gelmesi daha önemli tabi, sezeryan fikrine de alıştırıyorum kendimi 🙂 yine de dönermisin lütfen diye seviyorum gobegimi😂
Elika0 Kuzusununanasi 39 dayım dönmeyince dönmüyor 😂 YouTube daki videoları yaptım yürüyüş zaten sürekli temizlik yapıyordum cam bile sildim düşün 37.haftamda dönmedi sıpa 😂
ZEYNEP2025 Kuzusununanasi Ben yarin 37 oluyorum kontrolumde var 5 gun oncede kontrolum vardi doktorum hic donmus donmemis bisey demiyor bana bunun bilgisini vermesi gerekli mi
Kuzusununanasi Elika0 ben de bi egzersiz gösterdim doktora bu dönmesini kolaylaştıroyumuş yapayım mı işe yarar mı diye. Doktor da ise yaramaz ama yapcaksan yap dedi😀 bi umut yine de yapıyorum 😁
Aysennn59 Vallahi hamile değilken bile bukadar ev işi yapmamışımdır belki egzersizler neler neler yaptım ama inatçı olunca dönmüyor yani 37. Hafta dayız doktor 39.haftaya sezeryan içşn gün verdi
Kuzusununanasi Aysennn59 hayırlısı artık ben de benim bebeğe bıraktım hanfendi nasıl isterse öyle olacak bu gidişle😀
Kuzusununanasi ipekveannesi yoga yaparken şekilden şekile giriyorum zaten bakalım dönceği varsa döner insallah😁
ipekveannesi Kuzusununanasi banada sezaryenden falan bahsediyordu 36.hafta son dönmezse 2hafta sonraya gün vereceğim falan dedi çok emekledim çok dua ettim çünkü normal doğumu tatmak istiyodum çok şükür döndü 😅
Kuzusununanasi ZEYNEP2025 bilmiyorum belki dönmüştür normalde olması gereken o diye dememiştir. Ya da sezeryan istiyorsanız ondan da dememiş olabilir. Bana 28. Haftamda da başka doktora gitmistim dönmemiş ama döner vakit var falan demişti. Ben sormadan dedi ikisi de ben sorcaktım ama demeselerdi.
Aysekrblt58 35 haftayım bende benım kızımda dönmedi bede dönmez ise sezeryan bende normal dogum isteyenlerdenım🙏
Halime0638 Kuzusununanasi valla benim bebegim 32 ye kadar 2 buçuk ay boyunca baş geliş ti 32 dej sonra makata döndü yarin 37 oluyorum halaa makat da bebekten bebeğe değişiyor maalesef
Kuzusununanasi Halime0638 dönünce de oyle kalacağının garantisi yok o zaman😀 hayırlısı artık nasıl ne zaman isterse keyfi😁
bebeliannegeldi Kuzusununanasi benim 28de baş aşağıydı. 32de makat geliş. Dün gittim 35 hafta baş aşağıymış. İnşallah dönmez yeniden 😂
Kuzusununanasi bebeliannegeldi baya kıpır kıpırmış siznki de baş aşağı son kararı olur o zaman inşallah😀
Halime0638 Kuzusununanasi genelde 37 den sonra cok zor döner diyor doktorlar çünkü çok büyüyorlar ama en son ana kadar dönebilen bebeklerde var yani ne zaman neye döneceği hic belli degil milletin bebegi 32 de dogum pozisyonuna donerken benimki dogum pozisyonundan çıktı mesela dedigin gibi garantisi yok