Gulsam 37+3 bugün kontrolümüz vardı çatı muayenesi de oldum nst de sancı yok,suyumuz iyi, rahim ağzı yumuşamış ama açılma yok gece sadece kahverengi akıntım geldi normalmiş ama muayeneye bağlı olarak beklemeye devam 🤰artık son haftalarımız hamileliğimizi özleriz gibime geliyor 🙈