anaacemi bende sezeryan oldum. Ama bazen hafif uyuyo, hemen uyanıyo bazen zor uyanıyor. Bence seninki sarılıktan uyuyo canım. Uyandır bol bol emzir. Ben bir buçuk saatte bir uyandırıp emziryorum. Bazen kendi uyanıo emio. Biraz uyanık kalıo 1 2 saat sabah. 1 2 saat öğleden sonra. Bikaç saat de akşam 😃 ona bağlı yani. 20 günlük benim minnak. Uyanık olunca diyorum normal mi acaba. Yenidogan uyumazmı 🤔