Cemrreedemirci Ayseee01 dış gebelikten dolayı sol tupumu kaybettim sağ tupumden 2 oğluma gebe kaldım. Cinsiyetin alakası kesinlikle sağ sol alt ustle alakası yok. Tamamen babadan gelen spermin kromozom paylasimiyla alakalı. Annenin cinsiyete etkisi 0
Ayseee01 Cemrreedemirci neden bu kadar atarlo cvp verdiniz ben zaten kızı olur demedim sadece sol olunca erkek olmuyor yani demek istedim… onu herkes biliuor zaten…
Cemrreedemirci Ayseee01 Atarli cevap vermedim normal yazdım emoji kullanmadım sanırım böyle yanlış anlaşılıyor sert gibi yüz yüze farklı yazıda farklı maalesef.
Mavidunyamm Bebegim21 benim ilk gebeliğimde sagdaydi cinsiyeti kız di bunda Da sağ tarafa kramp giriyor hep bakalım cinsiyeti ne olacak. Tabi ilk gebeliğimde bebeğime kavuşmak nasip olmadı ama olsun ☺️
Cemrreedemirci ilaydaelcinn_1 post sahibi beğenmedi ama 😀 insan bazen gerçekten hayret ediyor dimi? 😬🤔😂
ilaydaelcinn_1 Cemrreedemirci kesinlikle 🥲🤷 bu yüzden hayırlısını dileyip ayrılıyorum böyle postlardan 😂 boşver sende huzursuzluk yaratma kendine kuzum Rabbim herkesin gönlüne göre hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah 🤲🏻🌸💖