Msl22 Ayyyy sus sus ben sıcak cok severidm. Gecen yaz şansıma öyle bir sıcak oldu ki yemin ederim kılo almıyordum erimekten 😄
Sabah akşam suyun altına giriyordum buz gibi su olsun istiyordum gece de vantilatör karsısında yatıyordum nasıl yamulmadım hala bilmiyorum 😆
Gezmeye gidince akar su bulayım şelale falan direk ayaklarımı sokuyorum buz gibi ferah ferah 😄 sonra birde lohusalık var 2 ay resmen o sıcak basması gecmıyor benim sütyen sırıl sıklam oluyordu bunalıyordum artık ne zaman gevıcek bu sıcak bır daha sıcak istemicem soguklar başlasın falan dıyordum Kı 14 eylülde dogum yaptım 😇🤭