yrhmdv__ Hgmom1 bende bat 4.gogus hassasiyeti,yorgunlik,uyku hali,asabilik,sabrsizlik,ara ara batmalar,sirt agrisi
bebeklibirisi Hgmom1 ben hiçbir hamilelik belirtisi yaşamamıştım sadece adetime 10 gün falan varken sıfır uyku ile geziyordum hatta yatılı bir misafirliğe gitmiştik acaba dedim başkasının evi diye mi uyuyamıyorum ama 10 gün kendi yatağımda bile uykusuz geçti insan bunu bebeğe yormuyor tabi 🤭 inşallah hayırlısı olur hakkınızda ama kendinizi de çok dinlemeyin beyin istediği için otomatik olarak vücuda yalancı tepkiler yaptırabiliyor hamile olmak istediğim zamanlar ne kasık sancıları ne göğüs hassasiyeti yaşadım ama hep negatifti
Kavakyellerihercai bebeklibirisi ilk gebeliğiniz miydi acaba şu en çift çizgiyi gördüm ama hiçbir belirti yok
bebeklibirisi Kavakyellerihercai evet ilk testi farklı makarnalarla 2-3 kez tekrarlayın sonuç hala aynıysa hayırlı olsun ✨