Boncugummmm 31 haftalgız lavobaya gıdınce peçeteye çok az kırmızı leke sürtüldü bebek hareketleri de normal agrım szı da yok. Artk leke görmek bni yordu😟 szler de oluyor mu ya
Simsim60 Boncugummmm başka posta denk gelmişti.kan sulandırıcı kullanıyorsunuz sanırım.bende 12 haftalıkken yaşadım.şuan 16 haftam bitmek üzere.belki onlar yapmıştır ama yinede doktora gidin derim.bende serklajlıyım bu arada.haftalık prolutan kullanıyorum
Funday35 Boncugummmm Doktoruna bu durumu söyle canım Allah korusun dikişlerde birşey vardır belki muayane etmek ister.
Boncugummmm Simsim60 ewt canm kansulandrcı post da yazmştk sende demk serklajlı sın bıraz önce oldu ya çok az bişey bile dm her gttgmde normal dıyor doktor bakym duruma göre gidicez
Boncugummmm Funday35 üniverste hastanesınde takipliyim canm tekrar olmadı. Ya gcen hafta gtmiştim normaldi
Funday35 @Boncugummmm Sevindim canım birdaha gelmemesi iyi benimde 12 haftamda 1 damla kan gelmişti birdaha gelmedi canım biraz yorulduğum için olmuştu benim
Boncugummmm Funday35 ozmn ne demişti doktorun canım. Şuan kaç haftalıksın ki büyüdükçe leke olablr demişti acildeki doktr birde bnm serklajdn sonra ara ara lekelnmelern normal sayıyorlar artk. Ama bn leke kan görünce cok stres yapyorum için rahat olmadgı her konuda gel dedıler.
Funday35 Boncugummmm Çok yorulduğum için olmuş dinlenince birdaha gelmedi ve kendimi asla birdaha yormadım canım sen ne zaman oldu serklaj olalı ki
Funday35 Boncugummmm Maşallah 🧿 Ya inşallah bizde o haftalara geliriz ☺️ Vaktinde sağlıkla gelsin bebeğiniz inşallah 🤲🏻☺️
Boncugummmm Funday35 hayrlısyla gelirsiniz inşllah 🤲 bnde öyle diyordum hep dha yeni karnıma bakyorum düşünuyorum ne zorlu sitres li süreçlerden gectik hala da dewam edyoruz bu günlere şükür. Allahm hepmzde de sag saglim kucgmza, almyı nasip etsin
Rbsb1803 Benimde 12. Haftamda serklaj atıldı 24 haftalıkken lekelenmem oldu bir gece hastanede yattım yorulduğum için olmuş.. Şu an 29+3üm kendimi yormuyorum. İnşallah bizde o günleri görürüz
Funday35 Rbsb1803 Geçmiş olsun canım dikkat et kendine zaten serklajlıyız bizim kendinizi yormamamız lazım . Amin inşallah görüceğiz o zamanları senin az kalmış ben 22 deyim ☺️
Rbsb1803 Boncugummmm avuç içim kadar peçeteye geldi bir kereliğine ama hastaneye gidene kadar bir daha gelmedi. Önlem amaçlı yatırdılar. Ben o gün 3 4 saat ayakta kaldım, oğluma puset almıştık puseti kucağımda 3. Kata falan çıkardım sanırım onlar yordu beni