uzumcekirdegi merhaba biz aldık 1 ay oldu, çok memnun kaldık içinde bebe yok daha 🤭 evdeyken sürdük açtık kapadık falan ben özellikle sırtımda çanta tek elle açıp kapayabilir miyim ona baktım ki hafif zaten baya arabanın kendisi. Genel olarak memnunuz şu an için içime sindi benim🕺