cherrysu İyi akşamlar herkese. Son eksikleri tamamlıyorum. Mustela’nın ürünlerini alacaktım şampuan, pişik kremi, bebek yağı şeklinde. Ama hediye olarak İncia ürünü göndermişler eşime. Kullanan, memnun olan anneler var mı acaba? 🥰❤️
Payan cherrysu incia ürünleri güzel bence çatlak kremimden memnunum,pişik için de alıp denemek istiyorum burts bees le arasında kaldım,ben olsam önce bir denerdim sonra gerekirse alırdım
EryaCa cherrysu Bebekken deterjanını kullandım şimdi de sabununu kullanıyorum oğluma içeriği temiz doğal bir ürün
Nazlii__ cherrysu kendim kullanmadım ama öneren çok doğal içeriğinden dolayı bence memnun kalacaksınızdır boşuna masraf yapıp mustela almayın