Cnsgkc 35lavanta Ayy çok teşekkür ederim sağolun çok iyi oldu söylemeniz 🥰🙏 Sağlıkla gelsin bebeğiniz 🥰 35lavanta
Omerveiklima Zeynepmum hayır sezeryan değil normal doğum doktorum bayrama denk geleceğini söyledi bir Mayıs bakalım artık hayırlısı olsun🤲🏻🤲🏻
Gudu Neslikra06 Elvinaise Biz varız 24+5 den ses veriyoruz. Dogum 22 mayis ama önceki dogumum sezaryen oldu. Normal doğurmak (ssvd )istiyorum.eger olmazsa sezaryen olabilir. Erkenden gelebilir prensesim.🥰
Zeynepmum Omerveiklima ama bi yanlışlık var gibi o zaman. Çünkü 27+5 olmanız lazım 1 Mayısa denk gelmesi için.
biranneadayiyim Pinos-161 30 Temmuz benim de :) USG bir hafta kadar önce çıksa da son adete göre şu anda tam 27+0 :))
biranneadayiyim Pinos-161 Benimde ultrasonda Mayıs in ilk haftası, 6 si diyor en son ayrıntılı ultrason muayene kağıdında öyleydi tarih. Ama Nisan sonu olur Mayıs’a kalmaz diye düşünüyorum 🤷
Gamze_5925 22 haftamdayim şuan normalde doğum Haziran olarak gözüküyor ama mecburi sezeryan olucan sanırım o yüzden Mayıs olabilir