Merhaba, 11. Hafta (10+5)’te olan doktor kontrolümüzde doktorumuz cinsiyetine baktı ve erkek olduğuna dair bir belirti yok dedi, insan istemsizce kız demekki diye düşünüp hayal ediyor. Benzer bir durum yaşayan ve sonradan değişen var mı acaba? Alanında oldukça uzman bir doktorumuz var.