gamzeaktasss canım ben doktorumla konuştum bu durumu. Önerdiğiniz krem yağ vs. var mı diye. Çatlak için özel olarak üretilen ürünlere aşırı para verme boş yere vazelin ve bebek yağı karıştır duştan sonra masaj yaparak sür dedi bende öyle yapıyorum şu anda çatlağım yok. Zaten birazda genetik bi şey benim annem 3 doğum yapmış hiç çatlağı yok ablamda da yok. Kimisi de en pahalı ürünü kullansa bile çatlıyor. Önemli olan vücudu kurutmamak nemli tutmak.