Turkolog12 Merhaba arkadaşlar düşükler sonrası genetik test yaptıran var mı ? Ancak Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne randevu bulabildim. Özellikle pihtilasmaya baktırmak istiyorum. Herhangi bir evrak birşey istiyorlar mi ?
Melike0671 Turkolog12 ben yaptırdım aynı hastanede canm düsüklerin varsa onların çıktısını al e nabizdan okadar bide eşinle gitmen gerekiyo insanda kan aliyolar
Gns-gur Turkolog12 bende yaptırdım hiçbir belge götürmedim sadece düşüklerim olduğunu söyledim eşimden benden aldılar iki aya çıktı genetik bölümünde
Nehir-Poyraz Turkolog12 ben gazide yaptırdım öyle randevu falan almadım tıbbi genetik bölümüne gittim ordan sıra alıp yaptırmak istediğim testleri söyledim kayıplarım vardı oda dosya açtı kanı vs verdm ve gazide çok çabuk çıkıyo daha önce gatada yaptılar dört ay sürdü o zamana kadar ben gazide tekrar yaptırıp sonucumu bile almıştım
Turkolog12 Melike0671 sonuçlar ne kadar sürede çıkıyor peki 3 hafta önce kürtaj oldum sadece ona dair belge var elimde digeri kimyasaldı zaten onlara bakmıyorlar diye biliyorum ben ama
Turkolog12 Melike0671 kuzum bugün bende verdim testi de aynı hastanede kaç günde çıktı en az 50 dediler de o kadar sürüyor mu ya daha erken çikma ihtimali yok mu 🤦
Melike0671 Turkolog12 valla canm bir buçuk ay diyolar ama bı ayda çıktı bizimki zaten ennabizinda dusuyo hastaneyle iletişim e geçiniz diye sana numara veriyolar tamm yanında götür nolur nolmaz ama eşini mutlaka götür
Turkolog12 Gns-gur banada herhangi bir belgeye gerek yok dediler de o yüzden merak ettim çok teşekkür ederim ❤️ hangi doktora gitmiştiniz acaba
Gns-gur Turkolog12 ben Erzurum da verdim genetik bölümünde ilk düşükte kalbi durmuştu sadece pıhtı testi verdik az da olsa pıhtılaşmam varmış sonra ikinci hamilelikte iğne aspirin kullandım yine durdu bu sefer genetik verdik
Turkolog12 Gns-gur çok geçmiş olsun benimde 9 haftalık durdu kürtaj oldum 😔 daha öncesinde de kimyasal gebelik oldu bende en azından pihtilasmaya baktırmak istiyorum normalde 3 düşük olmadan bakmıyorlar falan diyorlar da artık rica falan edicem 🤷😔
Gns-gur Turkolog12 benim de iki düşüktü yaptılar artık yapıyorlar bence en azından bakılsın zor durum rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah
Melike0671 Turkolog12 zaten bitane doktor var aslında direk sekreter onunla konusuyosun o kan aldiriyo felan
Turkolog12 Melike0671 anladım kuzum çok soru sordum da kusura bakma eşime de randevu almam gerekiyor mu peki ?
Boniboncuk Turkolog12 yok canım bi numara veriyorlar bunu 45 gun sorna falan arayın diyorlar ben dedikleri sürede aradım gittim sonucu aldım 20 gunde raporlanmış Yanı süreyı oyle uzun tutuyolar ama daha kısa sürede çıkıyor
Melike0671 Turkolog12 daha erken cikiyo bir ayda çıktı benmki arada arayıp sor sana numara verdiler dimi
Turkolog12 Boniboncuk minimum 50 gün dedi ben şok oldum hahaha tekrardan gebelik düşünüyorum diye süre çok uzun geldi bana 🤦 e nabiza düşüyor mu peki
Turkolog12 Nehir-Poyraz bende bugün Ankara eğitim araştırmada yaptırdım orda da sıra falan kimse yok çabuk çıkıyormuş sanırım ama kaç gün sürer merak ettim 🤷