Nazyun Çıldırmak üzereyim 4 aydır dolgum düştüğü için sabrettim ama yok iğne vurmadan dolgu yapıyorlar kim dayanır ona diş ağrısı için önerisi olan varmı çok fena durumda yatamıyorum agrısından
Glen Nazyun iğne vurmuyolarmı dolgu yaparken? Benimde implant yaptırdıgım dişim agrıyo diyerlerinede vuruyo agrısı
Esra16 Nazyun Canim doktorundan izin kağıdı alıp yaptırabilirsin ben o şekilde yaptırdım uyuşturdularda yani ama izin kagidi olmadan yapmiyolar
Babyboy24 Nazyun ben iğne yaptırdım ve dolgu taktırdım lokal anestezinin bir zararı yoktur aksine yapılmayan dişin iltihabı erken Doğum riski taşır
Aybikee Glen implantın altında iltihap oluşmuş olabilir mi? Şişlik fln var mu?Benzer bir durum yaşadım ben de antibiyotik verdi geçti
seraap Nazyun bende de öyle almanyada yasiyorsun her hafta dis doktoru dolgularimi yapiyolar ve dis temizleme agizdaki bakteri bebegin sagligi icin iyi degil diye hamilelikte cok önemliymis
mehtap28 Benim doktorum da bana 3-6 ay arasinda yaptirabilirsin demisti öncesi ve sonrasini önermiyorlar. Dogal bir sey de ariyorsan eger siyah zeytinin cekirdegini cikar zeytinin icine tuz basip agriyan disinin üzerine bas canim faydasini göreceksin
Aybikee Nazyun minoset veya parol içebiliyorsunuz, eğerilj4 ayıtamamladıysanız uyuşturupdolgu yapabiliyor diş hekimleri, özel uyuşturucuları var hamileler için. Benim de 34. Haftamda diş ağrım olmuştu, eşimin dayısı diş hekimi o böyle anlattı bana