Seni en iyi ben anlarım ben de 38 haftalık hamileyim we benim de suyum çok fazla. İnternetten okuduklarımın yanısıra doktorlar da bana aynı şeyleri söylediler. Üstelik bütün tahlillerim temiz çıkmıştı 2li si ws hepsi. Şimdi bu durum beni mahwetti. Tek çaremiz dua etmek Rabbim yardımcımız olsun inşallah sağlıcakla alırız bebişlerimizi kucağımıza 🙏🙏🙏