2 aylık hamileyim çok kötü durumdayım. 2 haftadır bulantılarla uğraşıyorum doktor ilaç verdi (prilam) fakat ilaca alışmaktan korkuyorum 3. Aydan sonra bulantı devam ederse ve ilaç iyi gelmezse başka bir ilaç kullanacakmışım. O ilaç da sıkıntılı bir ilaçmış. Allah yardımcımız olsun ne diyim.
Şimdi limonve tuz denedim inşallaj iyi gelir.