Suan covid olduk evde yatıyoruz esimle daha öncede post açmıştım bilen bilir gebelik belirtilerim var doktora gittim ufak bir kesem var arada kasiklarima hafif bir ağrı giriyor gaz sancisı gibi geciyor hafif kanli akintida geldi normal midir eger kanamam çogalirsa hastahaneye gidecegim cnkü doktor bukadar kanamaya bakmaz daha önce nasima gelmisti