H-atun
Zaten hiç bir bilgim yok daha önde etrafım dahi olmadı ilk oluyorum ve hamileyim doktora yazıyorum, arıyorum açmıyorlar özel de olda para da versen ulaşamıyorsun. Tek sığınağımız Allahım o ne derse o olur. Ama doktorları gerçekten çözemiyorum kovit olunca kontrol bile etmiyorlar can taşıyorum Ya bu kadar basit mi