Kızlar ve tecrübeli anneler 33 haftalık hamileyim ve doktor kontrolumde doktor bebeğin gelişimi haftasına göre önden gidiyor dedi ve 2 hafta sonra tekrar gel mutlaka dedi bnm bir kızım var ve kızım da sezeryan olmuştum acaba gelişiminden dolayı erken doğuma alırlar mı böyle birşey yaşayan varmı