Arkadaşlar yaklaşık birhaftadir geçmiyor öksürüğüm aslında 2gundur azalmış gibiydi ama bugun tekrar şiddetlendi neyapacagimi bilmiyorum 18haftalik hamileyim baş ağrısı da yapıyor öksürüğüm cok.tuttumu balgam söküyorum bazı zaman ama bir türkü geçmedi tavsiyeleriz varmi