Zlh Merhabalar 6+4 deyim bulantım çok fazla doktor prilam verdi ama hiç etkisi yok gün boyu kesilmeden mide bulantısı ve baş dönmesi var, her türlü yiyeceğin düşüncesine bile midem bulanıyor normal midir önerileriniz var mı?
Elfs Zlh 22+5 im hiç geçmedi mide bulantımda kusmam. Prilam hiç iyi gelmedi, zofran bazen iyi geldi o da çok az ve her zaman değil serum da iyi gelmedi ama zofran ı bir deneyin o daha güçlü bir ilaç.
keremveannesi Zlh 24. Haftama geldim yeni yeni geçiyor kuzum ama ilk üç ay daha şiddetli olur sonra şiddeti azalır. Kusman geliyorsa tutma kendini kus Sabahları aç karına bir bardak su iç. O mideni biraz rahatlatır . Sonra yağsız kaşar peynirle tost yap önce çeyreğini yarıl saat sonra kalanı ye. Çok miden bulandıkça da salatalık üzerine tuz dök az ye
benimmdunyamm Zlh yatakdan kalkmadan tuzlu çubuk ye az ye sık ye malesef bende aynıyım canım istemese de yiyorum kusuyorum ogurmekten omuzlarım ağrıdı artık
Cyln_1 Elfs ay bende 12 haftalık oldum ama geçmiyor bulantı ve kusmam prilam bendede ise yaramıyor diğerini söyledim yazmadı doktorum ya
Elisa_9490 Bende 14haftalikta kusma bitti. Ancak bulantı ara sıra oluyo. Koku hassasiyeti daha gecmedi
Beyzanur_ozdemir Malesef bende aynı 7+3 deyim 1 ayda kilo vermeye başladım yemek yemekden korkuyorum resmen . Bşy sorucam kızlar cinsiyeti bille olan anneler genelde cok bulantı kız derler sizin cinsiyetler ne doğruluk payı var mı
Zlh Beyzanur_ozdemir bence cinsiyetle çok bağlantılı değil ya ama ne ile ilgili olduğu konusunda hiçbir fikrim yok. Oğlum da böyle olmamıştım