Bebekgeliyor-20 8 haftalığız arkadaşlar sırt üstü ve bazen sağa doğru yatıyorum sizce sorun mudur arkadaşlar ? Sola yatın diyolar ama sürekli solda zor oluyor fikir lütfen
Polenpolen52 Bebekgeliyor-20 o daha senın ıcın erken , 5.5 6 ayda artık sola yatıs onerılıyor , oda ful sola degıl, sola sıklıkla arada saga yatıs olucak
ezgi0901 Bebekgeliyor-20 yok yok şimdiden öyle sadece sağ sol yaparsan doğum zamanına kadar vücudun ağrır, şuan yüzüstü bile yatabilirsin. Ben 17. Haftadan sonra yüzüstü yatmayı kesmiştim
aysnrsvs Bebekgeliyor-20 yüzüstü yatabildigim kadar yattım şuan istesemde yatamıyorum sağıma yada soluma yatıyorum solu öneriyorlar ama zaten zorla uyuyorum
poncikveannesii Bebekgeliyor-20 şimdilik sorun olmaz 7.aydan sonra istese de sırt üstü yaramıyorsun 🥺
Bebekgeliyor-20 Polenpolen52 çok teşekkür ederim daha kese görünür görünmez sola yat diyolar solum çürücekti yani