BirPatiSever Rennie duo kullanıyorum. Doktorum sabah, öğle, akşam yemeklerden sonra 2şer kaşık dedi ama yetmiyor boğazlarım kaynıyor resmen. Daha çok kullanmak istiyorum. Siz ne kadar kullanıyorsunuz günde.
Elfs BirPatiSever rennie Duo bana iyi gelmemişti gaviscon iyi geldi bir de onu deneyin isterseniz belki o daha iyi gelirse o kadar kullanmanıza gerek kalmaz.
Oznurakts BirPatiSever bir ayda üç şişe gaviscon bitirirdim ama tükettiğimiz şeyler de etkiliyor. Yanmayı tetikleyen şeyleri tüketmemek gerekiyor son aylarda artık mideme hiç birşey fayda etmiyordu
Elfs BirPatiSever ben kafaya dikiyorum bir iki kaşık ediyordur herhalde günde iki kere içtiğim oluyor